onsdag 28 november 2012

Förkyld å ynklig, men Zonda är på G igen!

Då har förkylningen kommit hem till oss.
Killen var hemma från jobbet några dagar, så det var ju bara en tidsfråga, så nu är jag oxå förkyld som tusan. Var dock på jobbet idag iaf, och ja, det gick rätt bra faktiskt, trots förkylningen. När ja kommer hem däremot finns inte mycket energi kvar. Och lilla skithunden har som i ett *poff* kommit ur sin skendräktighet och nu är hon jättestimmig, vill jobba å leka å göra nåt mest hela tiden. Dumt å va i osynk med sin hund så pass. Aja, nu kan vi ju börja träna igen iaf, så när jag får orken tillbaka så kan ja ju börja att äntligen anmäla mig till lite tävlingar. Tänkte komma ur både lydnadsettan å rally nybörjare nästa år. Hittills har jag ju bara tränat å tränat å tränat en massa (å tävlat inoff), men min lilla hund behöver få visa hur grym hon är även på officiell tävling, det förtjänar hon!

1 kommentar:

  1. Kul att ni ska ut på tävlingsbanan :)
    Krya på dej
    Jeanette och Smokey

    SvaraRadera