söndag 17 juni 2012

Ny bil och nya byxor!

Då har vi köpt ny bil och nya byxor! Förjävla trevligt både och!

Köpte ett par byxor att ha när jag tränar med Zonda, så efter lite reasearch så tänkte jag titta på ett par Lundhags Traverse pants nu när vi var förbi Götet i helgen (bättre butiksutbud än Jkpg). Och ett par sådana blev det. Att de var nedsatta från 1700kr till 999kr gjorde ju inte saken sämre. Sanna nöjd! Riktigt nöjd, eftersom de visade sig vara riktigt bekväma oxå! Så nu kan jag se ut som folk när jag är å tränar vovvan, och även SE hunden. För joggingbyxorna jag haft innan är så yviga så det är lixom tyg ivägen för att se hunden.
Å så är det stretch på rumpan/låren och på knäna, så de sitter lika bra när man rör på sig, som när man står still eller sitter ner. Ville egentligen ha de mörkröda, men de fanns inte i rätt storlek (eller grå, men den färgen fanns inte alls). Men nu när jag  kommit hem är jag rätt nöjd med att det blev ett par svarta.

En förjälva trevlig helg helt enkelt!

Nu bjuder kvällen på film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar