torsdag 13 maj 2010

Spöregn på Brukshundsklubben

Tänkte träna lite lydnad med Zonda. Weeii, så bra det gick. Det började spöregna strax efter att jag kom ner på planen. Min motivation försvann totalt samtidigt som jag började bli mer å mer blöt. Zonda sket i vilket, förstås, hon är alltid uppåt. Fast idag var hon både disträ och seg.

Så nu sitter jag här, under min mysiga tjocka filt, men ont som F*****N i nacken å fingrarna mår inget vidare, halsen ska vi inte tala om... Te med massa honung, säger jag bara!


För att fira detta underbara väder ska jag ut i skogen i regnet imorn igen. Skulle visst hjälpa till med nåt spår eller nåt. Kan inte det där, men det innehöll gå i skogen (givetvis inte på stig) å va i regnet. För med min tur kommer det spöregna imorn!


Vissa dagar undrar jag varför just hund är mitt intresse, varför inten åt anna, typ lana? Då slipper man iaf regnet! ^^

Längtar tills imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar